torsdag 1 december 2011

Tävling!

Kommer ni ihåg att jag berättade om ett nytt projekt som jag hade på gång för ett tag sedan?
Well, nu är det igång!
Vad vore väl mer passande nu när projektet är igång än en tävling? Och det dessutom är den första december idag! Perfekt!

Ni som känner mig och läser min blogg vet ju hur glad jag är i att baka och pilla med tårtdekorationer, så det kommer kanske därför inte som någon direkt överraskning att mitt hemliga projekt ligger i genren "bakverk". Mitt projekt går ut på att göra små söta bakverk i lera som jag sedan torkar och gör örhängen av.
Nu blir det en första december-tävling, lite som en lucka i julkalendern, där jag lottar ut ett valfritt par örhängen av de presenterade nedan. Själva hänget är handgjort i FIMO-lera som är en lera som är lätt och luftig och kommer därför inte att kännas tungt i ditt öra. Själva örhänget är gjort utav 925 silver, så du med nickelallergi behöver inte oroa dig för att riskera att klia öronsnibbarna av dig ;)

 




SÅ HÄR GÖR DU:

Förutsättningarna för att vinna denna tävling bestämmer du själv. Du kan vara med och tävla genom nedanstående alternativ, och ju fler lotter du tar ju större vinstchans har du.

Lotter får du genom att:
- Lämna en kommentar
- Bli följare av min blogg
- Länka till min blogg från din blogg

Du får en lott per alternativ! Skriv i kommentaren hur många lotter du tar och vilket par örhänge du skulle vilja vinna.

Tävlingen är öppen till och med torsdagen den 8 november kl 20.00

Lycka till!

12 kommentarer:

  1. Först ut och norpar åt mig två lotter, följer och kommenterar ;) KRAM

    SvaraRadera
  2. Åh vad fina! Jag vill ha dem med cupcakes :)

    Kniper två lotter därå :)

    SvaraRadera
  3. Så gulliga! Jag norpar två lotter och en bonuspoäng. ;) Kommenterar och följer din blogg + länkar till din blogg från min FB!

    SvaraRadera
  4. Jag följer redan! Och kommenterar! Och jag kan länka hit från min blogg, dessutom ;)

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Du är ständigt länkad från min blogg (fast kan lägga in en i ett inlägg också om du vill), jag följer dig och kommenterar, så tre lotter till mig. Skulle önska cupecakes eller prinsesstårta :)
    Om jag inte vinner så kan jag iaf trösta mig med att vi kanske ses snart :D

    SvaraRadera
  6. Länkat till höger på min sida :)

    SvaraRadera
  7. Åhh jag skulle vilja vinna örhängena med prinsesstårtan. Kommer följa din blogg och länka i min ;)

    SvaraRadera
  8. Hur gör man för att följa din blogg egentligen, hittar ingen såndär "knapp" ??

    SvaraRadera
  9. Allra längst ner på sidan så står det "Anslut dig till den här webbplatsen". Klicka på den :)

    SvaraRadera
  10. Bättre sent än aldrig ;) Jag röstar nog på Lady Arrack eller Cherry Meringue :)

    SvaraRadera
  11. Jag vill vara med =) Jag tycker om prinsesstårtebitarna =)

    SvaraRadera
  12. Tävlingen är avslutad och vinnaren finner ni här:
    http://marsipanemla.blogspot.com/2011/12/vinnaren-i-tavlingen-ar.html

    SvaraRadera