lördag 10 december 2011

Tårtdekoration - Dopbebis

Igår var jag ju ute hos chefen på jobbet och gjorde bland annat en dopdekoration till en tårta eftersom en liten Esther som döptes idag. Jag tänkte ni kanske ville ta en titt på resultatet? Varsågoda!

Klänningen är gjord i sugarpaste eftersom marsipan inte går att få lika bländande vit, men övriga detaljer är gjorda i marsipan. En mycket enkel men otroligt söt dekoration. Är ni intresserade av att lära er hur man gör så får ni hojta till, så får jag lägga upp en "steg-för-steg"-instruktion :)


2 kommentarer:

  1. oj vilken söt bebbe. Den skulle ialf jag vilja se en steg-för-steg beskrivning på. har precis suttit och gjort en katt efter din beskrivning så enkelt.

    SvaraRadera
  2. Jag är också intresserad av hur man gör! Supersöt!

    SvaraRadera