fredag 9 december 2011

Ny tävling!

För er som inte hade turen att vinna igår så kommer här en ny chans! 
På tisdag är det Lucia, och vad passar då inte bättre i örat än dessa ursöta små lussebullar?


För att vara med i tävlingen har vi denna gång en annan variant än sist:

  1. Gör ett inlägg i din blogg (alt. Facebook för dig som inte har en blogg) och länka till tävlingen. Glöm inte lägga en länk i kommentaren till din egen blogg där du skrivit om tävlingen.
  2.  Lägg en kommentar och berätta varför just du ska vinna dessa söta öronbullar!
Tävlingen avslutas på söndag kl. 11.00

Vinsten postas i helgtömd brevlåda, så dina örhängen har du redan på måndagen i lagom tid inför tisdagens Luciafirande :)

Lycka till!

Uppdaterar inlägget lite: Hängena är gjorda utav FIMO-lera som är lätt och luftigt att bära i örat. Själv örhänget är av 925 silver, så om du har nickelallergi behöver du inte vara rädd för att behöva klia öronen av dig ;)

7 kommentarer:

  1. Men gud så söta. Vad är de gjorda av? Marsipan eller? Du verkar vara väldigt duktig på det där... Har själv försökt mig på att göra marsipanfigurer, eller rättare sagt övar mig på det;)

    kram nilla

    SvaraRadera
  2. Maddä: Här kommer inlägget du inte lyckades få in av någon anledning :)

    "Jag kan inte kommentera i din blogg!? (så skriver här)
    Har länkat i både bloggen och på fb och min motivering är att jag varken vann igår eller kunde vara med på mammas årliga lussebak, så för att kompensera hade jag kunnat vinna och ha bullar i öronen :)"

    SvaraRadera
  3. canicos@hotmail.se10 december 2011 kl. 09:56

    http://www.facebook.com/profile.php?id=100002505454551 här har jag delat och tipsat om din blogg och tävlingen :)

    Jag hoppas jag vinner för då kan jag ha på mig dom när jag ska gå på min systerdotters lucia :) ursöta är dom. God jul på dig.

    SvaraRadera
  4. Jag vill vinna och göra alla de andra mammorna avundsjuka på luciafirandet på dagis! Om du nu har missat det så är saffransfärg min färg =D ska se om jag kan dela på fb nu oxå... japp, fixat det med!

    SvaraRadera
  5. Så..nu har jag delat på fb! I'm a big fan of you! Och du skulle verkligen förgylla och berika min vardag genom dessa underbara öronsmycken! Tänk att få glänsa med dessa på sonens luciafirande! Glansen skulle få de tre vise männen att gå vilse ;)

    SvaraRadera
  6. Laura, här kommer ditt inlägg!

    "Laura Pehkonen Ja jag vill ha såna underbara..."

    SvaraRadera