lördag 3 december 2011

MarsipanEmlas örongodis

De senaste dagarna har jag pillat med min nya hobby, nämligen örhängen i FIMO-lera. Det är så himla roligt! Kan hålla på i evigheter, men materialet tog slut. Nu har jag beställt nytt och det kliar i fingrarna tills jag får fortsätta.
Det är främst bakverk som är min passion, vilket kanske inte kommer som någon överraskning. I inläggen nedan kan ni se bilder på alla mina designer som jag har producerat hittills. Är det något man är sugen på att beställa så är det bara att hojta till i en kommentar! Örhängena kostar 100 kr/paret och själva örhänget är utav 925 silver.

Från och med imorgon finns de till försäljning på Nya Conditoriet i Åhus! Vi har dessutom en hemlig gäst på plats och vi bagare finns där till ert förfogande från kl. 14-16. Välkomna in :)

Och du, du har väl inte glömt min tävling där du kan vinna ett par utav dessa härliga godingar?


Ni får ha en fortsatt trevlig helg!

2 kommentarer:

  1. Tjo! Jag är intresserad av ett par med prinsesstårta på till min mamma i julklapp, helt perfekt present för en tant med sweettooth, särskilt för kakor ;) du kan maila mig på hannah.ponten@gmail.com om du är intresserad av att sälja ett par :)

    SvaraRadera
  2. Jag skulle vilja köpa ett par lussekattsörhängen och ge bort i julklapp.
    Går det att ordna på något sätt?
    Kontakta mig på henric@lillevigg.se

    SvaraRadera