onsdag 18 januari 2012

Andra inskolningsdagen

Det gick minst lika bra idag som i måndags! Killen verkar minsann gilla det där stället :) Idag sjöng de för honom eftersom han hade fyllt år, och han fick en vimpel med sitt namn på som han fick ta med hem och även en liten tiger i födelsedagspresent. De firade födelsedagsbarnet med fruktsallad och lek!

När Victor sov så passade jag på att göra klart hans bok. Nu är alla bladen färdiga och Victors fröknar skulle laminera sidorna under dagen så att den var färdig i morgon. Då kan Dennis bläddra fint i den, för imorgon är det hans tur att vara med på förskolan.
Och vad ska jag göra? Jag ska ju vara hemma själv utan Victor för första gången sen han föddes! Åh, vad jag ska passa på att längta efter min lille plutt :)






Jag vet att några av er är nyfikna på bilder ifrån 1-årskalaset! Lite is i magen, det kommer snart. Jag lovar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar