tisdag 31 januari 2012

Fy på mig!

Ja, fy så dåligt uppdaterat här har blivit senaste veckan. Men det har sina orsaker! Victor har varit sjuk, jag har varit ute med vänner för första gången på evigheter och även dragit på mig både förkylning, feber och nackont.
Så jag är tyvärr inte så skriv-villig idag heller, men jag kände mig nästan tvungen att ge er ett litet livstecken.
Är på bättringsvägen nu åtminstone och är numera mänsklig igen! Imorgon blir det lite tjejmiddag med närmsta vännerna.
Har nyss bakat en cheesecake á la Leila och försöker fundera ut vad jag ska laga till middag åt vännerna imorgon. Lina är hemma ifrån London denna vecka och då är våra tjejmiddagar obligatoriska, och jag kände att det var min tur att vara värdinna denna gång. Lina har önskat husmanskost, men jag vet inte... Pannbiff med lök känns ju sådär lagom festligt!


1 kommentar:

  1. men jävligt gott! Och den där cheescaken brukar jag med göra, skitgod :)

    SvaraRadera