söndag 1 januari 2012

Nyår 2011/2012

Det blev en stor variation på detta nyårsfirandet! Från fest för nästan 30 pers till filmtittande i min onepiece tillsammans med Lina...
Nå, det var så det var bestämt. Vi var på en trevlig fest som jag och Lina lämnade tillsammans med Victor efter att vi hade ätit varmrätten. Då var det dags för lille herr V att sova! Och som han sov killen, vaknade inte ens av raketerna.
Det nya året avnjöt vi ifrån balkongen med filtar och vars ett glas jordgubbsskumpa, och min älskade Dennis kom och gav mig den nyårspuss som han hade utlovat.

Ett helt perfekt nyår verkligen! Nästa år ser jag fram emot att fira det med svägerskan Emma och lilla kusin Bönan som då är 10 månader. Då firar vi första nyåret med barn i plural!

En liten kille på väg till nyårsfest!

 Min kvällsdam ;)




 Den obligatoriska nyårskyssen!

 En del av gänget vi ätit middag med kunde vi se från balkongen vid 12-slaget.
Den vackra siluetten i förgrunden är min älskling!

 Liten kille sov gott trots allt smällande...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar