lördag 7 januari 2012

Andys lekland

I torsdags var jag och Victor på Andys lekland tillsammans med mina kusiner Fia och Frida samt Fias pojkar, aka nästkusinerna Elias och Anton. Mycket trevligt, men herregud så mycket folk där var! Jag har bara varit där en gång med Victor och då var det mitt i veckan en helt vanlig vardag, men denna vecka var det ju fortfarande jullov. Massor av folk med andra ord.


Victor var så oerhört mammig när vi var där. Men det är kanske inte så konstigt med tanke på att det blev så mycket nya intryck på en och samma gång. Lekte gjorde han i alla fall lite grann, och sov sedan gott i bilen på hemvägen. Ja, så gott faktiskt att jag körde en extra sväng med bilen så att han skulle få sova lite till.
Elias däremot lekte hur mycket som helst och åkte rutschkana med sin mamma. Usch, jag ville inte ens prova... Tycker sådant är lite läskigt ;) Ett år till sedan är det fullt ös på Anton och Victor också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar