söndag 8 januari 2012

Cake topper

Nu är min cake topper färdig till Victors födelsedagstårta! Blev nöjd med den, men den blev större än vad jag hade tänkt mig... Men det gör ju ingenting.
Tänkte göra en 3-våningstårta och detta lejon ska sitta på den översta minsta tårtan. Får göra lite andra små dekorationer till de andra våningarna, men nu orkar jag inte mer för ikväll.
Har gjort små lejonkakor med som jag lovar att visa er imorgon, och då bjuder jag även på "how to"-recept eftersom kakorna är helt egendesignade. Spännande va? ;)

Här kommer min cake topper! Det första lejonet är hämtat från Google och har varit min inspirationsbild, och lejonet under är mitt. Vad tycks?

3 kommentarer:

  1. Gud vad duktig du är! :) gillar din mysiga blogg super mycket! Kram Emelie från Kristianstad ;)

    SvaraRadera
  2. Jättegulligt lejon, vad duktig du är!!! Ska bli spännande att se det på tårtan! :)

    SvaraRadera