tisdag 10 januari 2012

Tidningsbild

Har försökt ta lite bilder på Victor. Tänkte skicka in en bild i tidningen på honom nu till 1-årsdagen och har inga bra aktuella porträttbilder på honom, så jag fick minsann bygga upp fotostudio här hemma och försöka mig på en tidningsbild. Vi ska på 1-årsfotografering nästa vecka, men det är ju på hans födelsedag som vi ska ta de bilderna, och tanken är ju att tidningsbilden ska publiceras samma dag. Ser ni mitt dilemma här?
Pojkvaskern ska ju envisas med att inte le på bilderna. En bild ler han på, men då skulle ju jag envisas med att ha blixten på vilket resulterade i dåligt ljus. Så nu får ni hjälpa mig och agera fotojury!
Vilken bild ska jag skicka in till tidningen?
- Nr.1 är nog min personliga favorit, vilken är er?

1.

2.

3.

4.

4 kommentarer:

  1. Får nog rösta på nr. 1 jag med!

    SvaraRadera
  2. Ja första är nog den bästa :)

    SvaraRadera
  3. Tänk på att bilden i tidningen, misstänker du ska ha bilden med i kristianstadsbladet, blir svartvit och ofta av halvtaskig kvalitet. Så om det är taskigt ljus spelar ju egenltigen ingen roll. Ta bilden där han ler, den härlig! :)

    SvaraRadera
  4. NUMMER 1 är bäst! Prova att göra dem svartvita och dra upp ljuset på dem så ser du vilken som passar bäst i tidningen.

    SvaraRadera